از موقعیت هایی که گیرمان آمد استفاده درستی نکردیم و همین مسئله موجب شد تا بازی برایمان سخت شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیته پس از این پیروزی گفت:اجازه بدهید اول از همه می خواهم صحبت هایم را درباره صحنه مشکوک بازی آغاز کنم. معتقدم داور در آن صحنه باید یک پنالتی مسلم به نفع تیم ما اعلام می کرد. چرا که بازیکن ما توپ را کامل در اختیار داشت اما مدافع حریف نیمار را به زمین زد و این صحنه کاملا پنالتی بود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود:از موقعیت هایی که گیرمان آمد استفاده درستی نکردیم و همین مسئله موجب شد تا بازی برایمان سخت شود. چرا که می بایستی خیلی زودتر از این‌ ها به گل نخست خودمان دست یابیم.

او ادامه داد: هنگامی که گل را دیر وارد دروازه کاستاریکا کردیم بازیکنان حریف دفاع بیشتری برابر ما داشتند تا این که موفق شدیم بالاخره به گل برسیم. به نظرم هیچ بازی آسانی در جام جهانی 2018 روسیه وجود ندارد  و از الان باید تمام تمرکز و حواس مان را روی بازی با صربستان بگذاریم تا با شکست این تیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه یابیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

سرمربی سلسائو در مورد گریه نیمار گفت: ترجیح می دهم زیاد در رابطه با این مسئله صحبتی نکنم.البته به تنها نکته ای که می توانم اشاره کنم این است که او خوشحال و شادمان است از اینکه توانسته با افتخار پیراهن تیمش را به معرض نمایش گذارد.معتقدم فشار و شجاعتش باعث شد تا این گونه احساساتش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

اشک نیمار بعد از پیروزی برابر تیم کاستاریکا

برزیل ۲ - ۰ کاستاریکا /پیروزی سخت شاگردان تیته مقابل کاستاریکا

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی برزیل 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.