فرماندار کرمانشاه گفت : دولت طرح های خوبی برای کاهش نرخ بیکاری و حمایت از سرمایه گذاری دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: اشتغال روستایی یک فرآیند جدید است که می تواند مهاجرت به حاشیه و شهرهای بزرگ را کاهش دهد .
وی گفت : در همین راستا 352 میلیارد تومان تسهیلات به استان کرمانشاه اختصاص یافته که در مرحله اول و دوم طرح به میزان 176 میلیارد تومان در کرمانشاه جذب شده است و بسیاری از طرح های اقتصادی در حال تشکیل پرونده هستند.
رنجبر افزود : 846 میلیارد تومان در قالب اشتغال فراگیر از سوی دولت به استان اختصاص یافته که 2 تا هشت درصد آن به عنوان یارانه از محل کمک های فنی اعتباری به این رقم اختصاص یافته است که 366 میلیارد تومان از این رقم در مرحله اول، ابلاغ اعتبار داده شده است.
وی افزود : نزدیک به 600 میلیارد تومان با سود چهار درصد برای مناطق زلزله زده از سوی دولت اختصاص یافته، ادامه داد: 150 میلیارد تومان به عنوان مرحله اول وارد استان شده و کارگاه های تولیدی و اقتصادی که در شهرهای زلزله زده دچار خسارت شده اند می توانند با مراجعه به دستگاه های مربوطه از وام کم بهره و بدون بهره، بهره مند شوند.
وی در بخش دیگر از سخنانش به در نظر گرفته شدن 28 میلیارد تومان در بخش مشاغل خانگی به استان اشاره کرد و افزود: همه این اقدام ها گویای توجه ویژه دولت و تلاش برای مهار و کاهش بیکاری است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اشتغال روستایی یک فرآیند جدید است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۲ تير ۱۳۹۷
تخصیص بودجه عمرانی