سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از انتشار فراخوان ایده های برتر گردشگری زمستانی این استان همزمان با نمایشگاه ملی گردشگری خبر داد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: این فراخوان با هدف دریافت نظرات کارشناسان، اساتید دانشگاه و صاحب نظران در خصوص رونق گردشگری زمستانی اردبیل منتشر می شود.

وی با اذعان به طرح شعار «زمستان بیدار» از سوی استاندار ادامه داد: ایده ها و طرح های دریافتی در نهایت با مشارکت یکی از سازمان های مردم نهاد در قالب طرح جامع گردشگری زمستانی استان اردبیل تدوین شده و با مشارکت و حمایت دستگاه های اجرایی عملیاتی می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص محورهای این فراخوان افزود: راهکارهای توسعه گردشگری زمستانی، بازاریابی و برندسازی گردشگری زمستانی، برگزاری رویدادهای گردشگری زمستانی و تقویت اقتصاد محلی از طریق گردشگری زمستانی محورهای مورد تاکید این فراخوان است.

به گفته فلاحی تمامی کارشناسان، فعالان حوزه گردشگری و اساتید دانشگاه در ارائه نظرات و طرح های خود آزاد هستند.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل جوایز نفیسی برای سه ایده برتر پیش بینی کرده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: در طول نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از چهار تا هشتم تیر ماه نیز میزگردهای همفکری زمستان بیدار با حضور اساتید دانشگاه، صاحب نظران و مدیران دستگاه های اجرایی پیش بینی شده است.

فلاحی ادامه داد: علاقه مندان می توانند ایده های خود را در فرصت نمایشگاه در غرفه زمستان بیدار و در ادامه تا 31 خرداد ماه به دبیرخانه فراخوان ارائه دهند.

انتهای پیام/ح

تدوین طرح جامع گردشگری زمستانی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.