فرمانده سپاه کاشمر از کشف ۳۰۰ لیتر انواع مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان خبر داد.

کشف ۳۰۰ لیتر انواع مشروبات الکلی دست‌ساز در کاشمربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ علیرضا سازگار در گفتگو با خبرنگاران در کاشمر گفت: در پی گزارش‌های مردمی و تحقیقات به‌عمل‌آمده در خصوص تولید و توزیع انواع مشروبات الکلی، موضوع در دستور کار تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه با رصد دقیق سربازان گمنام در کاشمر گزارش واصله تأیید شد، گفت: با شناسایی محل اختفا و دپوی مشروبات الکی و با هماهنگی انجام‌شده با مقام قضایی، عوامل اطلاعاتی سپاه کاشمر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یک جوان 28 ساله که در حال تولید و فرآوری مشروبات بود را دستگیر کردند.

فرمانده سپاه کاشمربا اشاره به اینکه در بازرسی از محل، علاوه بر کشف بیش از 300 لیتر انواع مشروبات الکلی دست‌ساز، انواع ملات و ابزارآلات فرآوری کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: جوان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

سازگار با تأکید بر اینکه عوامل اطلاعات سپاه کاشمر به‌طور شبانه‌روزی در راستای شناسایی و رصد فعالیت‌های افراد خلاف‌کار و اقدامات آنان تلاش می‌کنند از شهروندان خواست تا در راستای استمرار امنیت و سلامت جامعه در سطح شهر در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طرق شماره 114 گزارش دهند.

انتهای پیام//و.ت
 

کشف مشروبات الکلی در کاشمر

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.