مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به منظور کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای، 5 نقطه حادثه‌خیز رانندگی اردبیل ایمن‌سازی می‌شوند.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: با توجه به موقعیت خاص استان اردبیل و استقبال مناسب گردشگران داخلی و خارجی از این استان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اجرای طرح تابستانی برای خدمات‌رسانی مناسب به مردم در تلاش خواهد بود.

وی به حضور بیش از 9 میلیون مسافر و گردشگر در استان اردبیل در طول سال اشاره کرد و افزود: به منظور افزایش ایمنی مسیرها و محورهای مواصلاتی، آغاز ایمن‌‌سازی 5 نقطه حادثه‌خیز استان اردبیل را شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل بیان کرد:بیش از 250 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل در برنامه آسفالت‌ریزی قرار دارند و روکش آسفالت این مناطق در حال حاضر آغاز شده که طبق آخرین مصوبات سازمان راهداری، حدود 160 کیلومتر از این میزان مربوط به راه‌های اصلی استان بوده و مابقی در مسیرهای فرعی و روستایی بکارگیری خواهد شد.

رحمتی ادامه داد: فرمانداران شهرهای مختلف در حمایت از طرح‌های حوزه راهداری نباید این سازمان را تنها بگذارند و افزایش همکاری و مشارکت‌ها با مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بهبود کمیت و کیفیت آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی به میزان بسیار مناسبی تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در صورت اعلام حوادثی نظیر آسیب‌دیدگی پل‌ها به دلیل بلایای طبیعی، رانش محورها، ریزش‌برداری نواحی کوهستانی و ایمن‌سازی حفاظ‌ها در پرتگاه‌های مختلف، در طول سال اقدامات ایمنی به صورت مستمر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز رانندگی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد زاده
۱۵:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۷
اهالی روستای لنج آباد و 7 روستای همجوار از مسئولین مربوطه که در حال احاث و آسفالت 4 کیلومت را از راه این روستا ها هستند کمال قدردانی را دارند.