معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: امروز همزمان با هفته قوه قضائیه 56 زندانی جرائم غیر عمد به همت خیرین، مردم و ستاد دیه استان در اردبیل آزاد شدند.

یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: مبلغ محکومیت 56 زندانی آزاد شده جرائم غیرعمد 11 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 6 میلیارد تومان توسط شاکیان گذشت شد و مابقی نیز توسط ستاد دیه، خیرین و مردم پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه در 3 ماهه امسال نیز زمینه آزادی 41 زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد که مبلغ محکومیت این زندانیان 7 میلیارد تومان بود که 3 میلیارد تومان آن توسط شاکیان گذشت شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: سال گذشته نیز 437 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند که مبلغ محکومیت این زندانیان 30 میلیارد تومان بود.

خدادادی افزود: در حال حاضر 770 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان اردبیل وجود دارد و امسال یک میلیارد و 150 میلیون تومان در جشن گلریزان جمع آوری شده که پیش بینی می شود بسیاری از این زندانیان جرائم غیر عمد در اردبیل آزاد شوند.

انتهای پیام/ح

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل

برچسب ها: زندانیان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.