حمايت از کالای ايرانی به ‌منزله فرهنگ‌ سازی برای مصرف و توليد کالاهای باکيفيت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی مازندران، ليلا واثقی مديرکل جذب و حمايت از سرمايه‌ گذاری استانداری مازندران در همايش حمايت از کالای ايرانی در ساری گفت: حمايت از کالای ايرانی به ‌منزله فرهنگ‌ سازی برای مصرف و توليد کالاهای باکيفيت است.

وی افزود: در همه دنيا از توليدکنندگان و مصرف‌ کنندگان حمايت می ‌شود و در حوزه مصرف ‌کنندگان، بايد فرهنگ ‌سازی لازم صورت گيرد و توليدکنندگان نيز نسبت به ارتقای کيفيت کالاها توجه داشته باشند.

واثقی گفت: محصولات از نظر کیفیت باید به جایگاهی رسند تا قابل‌ رقابت در بازارهای جهانی باشند و اولین قدم در این زمینه، استفاده از کالاهای ایرانی، مورد اولویت قرار گیرد.

مديرکل جذب و حمايت از سرمايه‌ گذاری استانداری مازندران با عنوان اینکه متأسفانه فرهنگ استفاده از کالاهای خارجی ترویج یافته است، بر لزوم برنامه‌ ریزی و فرهنگ‌سازی برای تغییر ذائقه تأکید کرد و افزود: کالاهای ایرانی از نظر کیفی باید به جایگاهی برسند تا مصرف ‌کننده برای استفاده از آن رغبت داشته باشد و به کیفیت در تولید محصولات توجه اساسی شود.

واثقی گفت: متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان که از سال ۸۵ تسهیلات دریافت کردند دارای مشکلات مدیریتی هستند و رفع این مسائل نیازمند تدبیر و برنامه ‌ریزی است.

انتهای پیام/ م

ضرورت حمایت از کالای ايرانی با فرهنگ‌ سازی برای مصرف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار