فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از شعله ور شدن آتش در یک ساختمان نیمه کاره درحال ساخت در این شهرستان خبر داد.

مصطفی زمانی راد، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در این شهرستان بیان داشت: ساعت ۵ و ۲۸ دقیقه بامداد امروز، 3 تیرماه، وقوع حادثه آتش سوزی در یک مجتمع نیمه کاره و در حال ساخت به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی به اعزام نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه واقع در بلوار پیام آوران، روبروی میدان ناهیدی اشاره و اظهار کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به مهار آتش اقدام کرده و از گسترش و ساریت آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری کردند.

زمانی راد با بیان اینکه این حادثه به علت اتصالی در سیم کشی موقت ساختمان رخ داد، اذعان داشت: تعدادی از یونولیت های سقفی طعمه آتش شدند که با حضور آتش نشانان حریق مهار شد.

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در پایان گفت: خوشبختانه این آتش سوزی منجر به تلفات جانی نشد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.