فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افزایش ۵۶ درصدی کشف سرقت‌های خرد خبر داد و گفت: ۶۸ سارق در کنگان دستگیر شد.

افزایش ۵۶ درصدی کشف سرقت‌های خرد در کنگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ رهام رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با تخلفات و جرایم تلاش‌های خوبی داشته‌ایم و چندین طرح عملیاتی و اطلاعاتی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین جرایم سرقت است که تلاش گسترده‌ای برای ناامن کردن فضا برای سارقان در سطح این شهرستان صورت گرفته و شاهد بهبود شاخص‌ها در این حوزه هستیم.

افزایش کشفیات سرقت اماکن

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش قابل توجهی در کشف انواع سرقت‌های خرد و سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به افزایش ۱۲۶ درصدی کشفیات سرقت اماکن خصوصی طی مدت یاد شده در سطح شهرستان کنگان، ادامه داد: با اجرای طرح های متعدد ارتقای امنیت اجتماعی در این مدت ۶۸ نفر سارق دستگیر شدند.

رضایی افزود: با تلاش شبانه روزی و همت مضاعف ماموران انتظامی شهرستان در بحث سرقت‌های خرد شامل سرقت داخل خودرو، قطعات اتومبیل، اماکن خصوصی، جیب بری، کش روزنی افزایش ۵۶ درصدی کشفیات را داشته‌ایم.

افزایش ۵ برابری کشف سرقت احشام

وی با اشاره به افزایش پنج برابری کشفیات سرقت احشام در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در زمینه سرقت از اماکن دولتی نیز شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: طی سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات سرقت مغازه در سطح شهرستان کنگان هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.