رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برخی از افزایش قیمت‌ها در بازار‌های استان به سبب ایجاد فضای روانی است که برای مقابله با آن تمهیدات لازم پیش بینی شده است

افزایش قیمت‌ها در بازار ناشی از فضای روانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان و تعزیرات حکومتی در سطح بازار‌های استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بازرسان بطور مستمر بر قیمت و عرضه کالا نظارت می‌کنند بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تولید مرغ در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و قیمت آن در بازار در هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار بود.

حسینی محمدی ادامه داد:: قیمت مصالح ساختمانی نیز بین ۵ تا ۲۵ درصد در استان بوشهر افزایش یافت که بخشی از افزایش قیمت به سبب افزایش هزینه حمل و نقل و ناوگان بار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به افزایش قیمت سیمان خاکستری و سفید گفت: قیمت سیمان خاکستری و سفید در استان بوشهر ۳ درصد افزایش یافته و مابقی مصالح از ثبات قیمتی قابل توجهی در هفته گذشته برخوردار بوده است.

حسینی‌محمدی به وضعیت قیمت مواد پروتئینی در استان اشاره کرد و گفت: برخی محصولات پروتئینی نیز با افزایش قیمت روبرو شده و قیمت گوشت قرمز نیز به سبب قاچاق صادرات نامتعادل شد.

وی با اشاره به ثابت ماندن قیمت حبوبات بیان کرد: قیمت شکر با کاهش ۲ هزار ریالی از هر کیلو ۳۲ هزار ریال به ۳۰ هزار ریال کاهش یافت.

انتهای پیام/م

افزایش قیمت‌ها در بازار‌های استان به سبب ایجاد فضای روانی است

برچسب ها: صادرات ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.