گردان‌های حزب الله عراق حضور نظامی خود را در مرز با سوریه تقویت کرد

گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد حضور نظامی خود را در مرز این کشور با سوریه به منظور ناکام گذاشتن توطئه‌های آمریکا تقویت کرده است.

گردان‌های حزب الله عراق حضور نظامی خود را در مرز با سوریه تقویت کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد حضور نظامی خود را در مرز این کشور با سوریه به منظور ناکام گذاشتن توطئه‌های آمریکا تقویت کرده است.

جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب الله عراق، گفت: حمله‌ای که به نیروهای نظامی ما صورت گرفت، با هدف ایجاد شکاف برای نفوذ باندهای جنایتکار و نفوذ مجدد به عراق صورت گرفته است.

وی افزود گردان‌های حزب الله و دیگر گروه‌های مقاومت نمی توانند به موضع دولت کنونی در خصوص حملات هوایی تجاوزکارانه دل خوش کنند. جعفر الحسینی تاکید کرد نیروهای ما بر خود تکیه خواهند کرد تا به تجاوزات ائتلاف بین المللی که دشمن مردم عراق به شمار می آید، پاسخ مناسبی بدهد.

ابومهدی المهندس، نائب رئیس نیروهای حشدالشعبی، نیز هشدار داد: به آمریکایی‌ها می‌گویم در برابر هر کس که ما را هدف قرار دهد سکوت نمی‌کنیم.

چند روز پیش، جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی مقرهای ثابت حشدالشعبی در مناطق مرزی عراق و سوریه را هدف قرار دادند که در پی آن ده‌ها تن از نیروهای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار