مدبر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی؛

اجرای ۴۴ طرح گردشگری و زیرساختی در آذربایجان غربی

مدبر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی از اجرای ۴۴ طرح گردشگری و زیرساختی با بیش از ۴۷۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان خبر داد.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛گفت: در حال حاضر ۲۴ طرح تاسیسات گردشگری توسط بخش خصوصی با پیش بینی  رقم ۴۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری  و ۲۰  پروژه برای توسعه زیرساختهای گردشگری  با تخصیص ۷۲ میلیارد ریال اعتبار توسط اداره کل میراث فرهنگی   در آذربایجان غربی در حال اجراست.
وی افزود: پروژه‌های گردشگری در حال اجرای استان شامل دو هتل پنج ستاره، یک هتل چهارستاره، مراکز خدمات رسانی و گردشگری و اقامتی و همچنین مجتمع‌های آب درمانی می‌باشند که با اتمام و به مرحله بهره برداری رسیدن این پروژه ها، پیش بینی می‌گردد که در مجموع برای بیش از ۸۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد شود.
وی همچنین گفت: بمنظور معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان آذربایجان غربی، نشستی با حضور فعالین سرمایه گذاری و گردشگری و انجمن‌های مرتبط در مردادماه آتی در ارومیه برگزار می‌شود.
وی افزود: این نشست با حضور بیش از سیصد سرمایه گذار و سرمایه پذیر استان و کشور و نهاد‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
جباری با اشاره به اهداف این نشست ادامه داد: معرفی طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان، ایجاد فرصت تعامل فی مابین سرمایه گذاران و کارآفرینان، شناسائی و معرفی سرمایه گذاران موفق و معرفی توانمندی‌های بخش خصوص به سازمان‌های دولتی از جمله اهداف این نشست می‌باشد.
انتهای پیام/ح


برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.