ضرورت ابلاغ صحیح دستورالعمل‌ها در حوزه عفاف و حجاب

معاون استاندار گیلان بر ضرورت ابلاغ صحیح دستورالعمل‌ها در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی اصغر جمشیدنژاد، معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در کارگروه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب با تأکید بر ابلاغ صحیح دستورالعمل‌ها در حوزه عفاف و حجاب گفت: در محدوده دستگاه‌های اجرایی باید با ابلاغ دستورالعمل به صورت یکپارچه این موضوع مهم رعایت شود اما در جامعه باید با معرفی الگوهای موفق در ارتقاء سطح حجاب نقش آفرینی کرد.

وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف این کارگروه تأکید کرد و افزود: موضوع حجاب یک مسئله فرهنگی است که نباید سیاسی شود و تعامل بخش‌های مختلف می‌تواند علاوه بر ایجاد انسجام، تأثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد.

معاون استاندار گیلان جلوگیری از هرگونه هنجارشکنی در سطح جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تولید محصولات متنوع با رعایت اصول حجاب اسلامی و با بهره‌گیری از مدل‌های ایرانی- اسلامی می‌تواند تأثیر بسزایی در ترغیب بانوان نسبت به حجاب شود.

جمشیدنژاد همچنین بر ضرورت نظارت کامل بر شناگاه‌های استان در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: مردم با عوامل اجرایی طرح‌های سالم‌سازی دریا در رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب کامل همکاری را داشته باشند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی از افراد برتر در رعایت فرهنگ عفاف و حجاب با اهداء صنایع دستی گیلان و کالاهای ایرانی قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/ع

ارتقاء سطح حجاب جامعه با نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.