تقویت تولید، اشتغالزایی و رونق کسب و کار در واحد‌های صنعتی و تولیدی از اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تقویت تولید، اشتغالزایی و رونق کسب و کار در واحد‌های صنعتی و تولیدی را از جمله اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اعلام کرد و گفت: صدور سند مالکیت برای واحد‌های تولیدی یکی از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بود که سال‌ها بلاتکلیف و وضعیت خیلی از واحد‌های صنعتی و تولیدی را مشخص خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری این جلسات می‌تواند در رفع موانع تولید به ویژه در شهرک‌های صنعتی تاثیر گذار باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تولید کنندگان داخلی ما قادر به تامین نیاز‌های داخل هستند که با برطرف شدن مشکلات و مسائل آنان، شاهد تقویت تولید داخلی و اشتغال هستیم.

حسن خیریانپور با اشاره به اینکه در این جلسه مشکلات ۱۲ واحد تولیدی این شهرک مورد بررسی قرار گرفت، افزود: عمده مسائل و درخواست این مدیران، اقساط دراز مدت و نحوه چگونگی بازپرداخت، بخشش جرایم و قرار نگرفتن واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها بود.

حق الله کثیری فرماندار شهرستان عباس آباد نیز با بیان اینکه هم اکنون در شهرک صنعتی سلمانشهر ۱۰۵ واحد تولیدی وجود دارد گفت: ۸۵ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی دارای پروانه فعالیت می‌باشند.

وی افزود: باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها زمینه فعالیت، رشد و توسعه تمام واحد‌های تولید را فراهم کنیم.
انتهای پیام/آ

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران

برچسب ها: وزارت نیرو ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.