رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت : همایش کوهپیمایی یگان های نظامی استان سمنان برگزار می شود.

سردار مهرعلی باران چشمه، رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در خصوص هدف از سفر به استان سمنان گفت : همایش کوهپیمایی در استان سمنان قرار است اجرا شود که در آن یگان های استان سمنان از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و همه ی یگان های استان با لباس های نظامی و عملیاتی شرکت کنند .

وی با اشاره به ارزیابی توانمندی های نیروهای نظامی استان تصریح کرد : این برنامه در جهت ارزیابی توانمندی جسمانی نیروهای نظامی استان سمنان است .
سردار باران چشمه با اشاره به ابلاغ آموزش رشته های رزمی و کوهپیمایی و ... به نیروهای نظامی بیان داشت : ما به دنبال ارتقاء توانمندی نیروهای نظامی هستیم و برای ارزیابی این توانمندی به استان سمنان سفر کرده ایم .

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص برنامه های ورزشی نیروهای مسلح در سال 97 نیز گفت : برنامه های ما در دو بخش است که بخش اول آمادگی جسمانی و برنامه های درون نیروهای مسلح بوده و دیگری مسابقات قهرمانی داخل یگان های مسلح مثل ورزش صبحگاهی و توسعه ورزش های نظامی مثل لیگ تیراندازی و جودو و تکواندو و به ویژه دفاع شخصی است .

سردار باران چشمه در خصوص بخش دوم برنامه های ورزشی در سال 97 اظهار داشت : بخش دوم برنامه های ما برنامه های برون مرزی بوده و ما قبل از ماه رمضان تیم کشتی فرنگی و آزاد ما و در مجموع در مسابقات نظامیان جهان در روسیه در نایب قهرمان شد .
وی با اشاره به اعزام تیم های چتر بازی و تیر اندازی و 10 رشته ورزشی به مسابقات برون مرزی تا اواخر آبان ماه بیان داشت : ما در والیبال و تکواندو در رنکینگ سیزم در راس جدول هستیم و در کشتی در بین سه کشور برتر بوده و در دوچرخه سواری و جودو و دو و میدانی نیز مدال آور هستیم .

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروی مسلح کشور با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک نظامیان جهان در سال آینده گفت : سال آینده المپیک نظامیان جهان در کشور چین برگزار می شود  و چون برگزاری برخی رشته ها بر عهده ی ما است ، تلاش ما این است تا تیم های خوبی به این مسابقات اعزام شوند .

انتهای پیام / ذ

حضور سردار باران چشمه در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.