معاون عمرانی استاندارمرکزی گفت: طرح جامع شهری محلات در مرحله تصویب است.

طرح جامع شهری محلات در مرحله تصویببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه کارگروه زیربنایی و شهر سازی استان مرکزی و جلسه بررسی طرح جامع شهری محلات با حضور معاون عمرانی استاندار و اعضاء کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان در سالن فرماندار‌ی محلات برگزار شد.

زندیه وکیلی معاون عمرانی استاندارمرکزی در حاشیه این جلسه درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در خصوص طرح جامع شهری محلات گفت: این طرح در مرحله تصویب است و اعضاء کارگروه زیر بنایی شهرسازی باید نسبت به تغییرات و اصلاحاتی که مشاورین در طرح قبلی انجام داده اند اشراف پیدا کنند و به همین دلیل این جلسه در محلات برگزار شد.

زندیه وکیلی افزود: طبق روال جلسات کارگروه، در این جلسه تعدادی از طرح‌های گردشگری، صنعتی، حمل و نقل و خدماتی مطرح شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت که با اجرای اکثر این طرح‌ها موافقت شد.

وی اضافه کرد: پس از مراحل تصویب در کارگروه زیربنایی، عزیزانی که متقاضی سرمایه گذاری هستند در این زمینه سرمایه گذاری خود را شروع خواهند کرد و چند طرح هم در حوزه گردشگری بود که مقرر شد بیشتر موردبررسی قرار گیرد.

بازدید اعضاء کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی از طرح‌های محلات

معاون عمرانی استاندارمرکزی حضور اعضاء کارگروه استان مرکزی در شهرستان را موجب آشنایی نزدیک با طرح‌ها و اتخاذ تصمیمات بهتر دانست و گفت: امروز از ۶۰ تا ۷۰ مورد از اراضی محدوده شهر محلات بازدید بعمل آمد که در طرح جدید تغییر کاربری پیدا خواهند کرد و پس از این بازدید مراحل نهایی تصویب و طرح به پایان می‌پذیرد و برای شورای برگزاری توسعه استان ارسال خواهد شد.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش عملکرد و توضیحاتی در خصوص طرح جامع شهری توسط اعضاء و مشاورین و سرمایه گذاران طرح ها، در خصوص مسایل و مشکلات تعدادی از این طرح‌ها در زمینه‌های گردشگری، صنعتی، حمل و نقل و خدماتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است پس از این جلسه اعضاء کارگروه، بیش از ۷۰ نقطه از مناطقی را که قرار است طرح جامع شهری محلات در آنجا اجرا گردد، بازدید کردند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.