مدیر کل نظارت بر دادسرا‌های دادستانی کل کشور از رسیدگی به صد‌ها مورد شکایات مردمی از دادسرا‌های مختلف سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گنجی مدیر کل نظارت بر دادسرا‌های دادستانی کل کشور همزمان با هفته قوه قضاییه در تشریح اقدامات این اداره کل، به انجام بازرسی دوره‌ای از ۵ استان کشور در سال گذشته و یک استان در سال جاری اشاره و اظهار کرد: از ۵ ناحیه دادسرا‌های عمومی و انقلاب تهران در سال گذشته و سه ماهه ابتدای سال جاری بازدید به عمل آمده است.

وی از تشکیل جلسات مستمر با دادستان‌های منتخب استان‌ها در خصوص اشکالات موجود در عملکرد ضابطین و واحد‌های اجرای احکام و ارائه راهکار‌های مناسب، خبر داد و افزود: علاوه بر این جلسات مستمر با مسئولان سازمان زندان‌ها جهت بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌های مناسب و با مسئولان معاونت منابع انسانی و آموزشی قوه قضاییه جهت آغاز آموزش قضایی برگزار شده است.

مدیر کل نظارت بر دادسرا‌های دادستانی کل کشور رسیدگی به صد‌ها مورد شکایات واصله توسط مردم از دادسرا‌های مختلف سراسر کشور و درخواست گزارش، مطالبه پرونده را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

نظارت الکترونیک بر عملکرد کمّی دادسرا‌ها و بررسی وضعیت پرونده‌ها از جهت ثبت متمرکز، ثبت ارجاع و مراجعه به دادسرا‌های نواحی تهران و برخی شهرستان‌ها جهت تهیه گزارش از پرونده‌هایی که توسط دادستان کل کشور مدنظر قرار گرفته بود نیز از جمله اقداماتی است که این مقام قضایی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار