عشایر و قبائل سوری تهدید کردند اگر ترکیه و آمریکا نیروهایشان را در فرصتی یک ماهه از منبج خارج نکنند، حملات سنگینی را علیه آنان تدارک خواهند دید.

عشایر و قبائل سوری، نظامیان ترکیه و آمریکا را به حمله تهدید کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی یورو نیوز، عشایر و قبایل سوری در همایشی که روز شنبه در شهر حلب برگزار شد ضمن انتقاد از حضور غیرقانونی نیرو‌های آمریکایی و ترکیه در منبج، واقع در شمال شرق حلب، تاکید کردند، اگر این نیرو‌ها در مدت زمان یک ماهه شهر را ترک نکنند حملات سنگینی را علیه آنان تدارک خواهند دید.

همایش حلب با هدف بررسی گام‌ها و برنامه‌های بعدی عشایر پس از افزایش تهدیدات در شهر منبج برگزار شد. نیرو‌های آمریکایی که حضوری غیرقانونی در منبج دارند با استقرار نیرو‌های ترکیه در شهر منبج موافقت کرده اند.

عشایر و قبایل شمال سوریه این اقدام آمریکا را تخلفی دانستند که نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد. آنان تاکید کردند فرزندانشان برای آغاز مقاومت نظامی علیه اشغالگران آمریکایی، ترکیه‌ای و فرانسوی در خاک سوریه آماده اند و در مسیر حفظ وحدت و حاکمیت ارضی کشور در کنار ارتش سوریه خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آمریکا ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار