پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری و از فرماندهان سابق رده‌های مختلف سپاه عاشورا ، به لقاء الله پیوست.

عروج یکی از یادگاران دفاع مقدس در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مراسم تشییع جنازه سردار رشید اسلام و فرمانده اسبق سپاه ناحیه تبریز رضا عدالت اکبری ساعت ۱۰ صبح فردا در وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حاج رضا اکبری را تسلیت گفت.


در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم آمده است : حضور و نقش‌آفرینی‌های خستگی ناپذیر و شبانه روزی این سرباز به حق ولایت در جنگ تحمیلی و بعداز آن در سنگرهای فرهنگی،اجتماعی و مکتب عاشورایی نظام اسلامی در برگ برگ تاریخ پرافتخار آذربایجان قهرمان ماندگار شده است.


این پیام افزوده است : حاج رضا اکبری ،اُسوه‌ صبر و مقاومت ،درراه اعتقاد خود و برای رضایت حضرت حق، از عزیزترین سرمایه‌ خویش گذشت؛ تا فرزند پاکباخته اش صادق عدالت اکبری سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونش طی کند و حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.


سرتیپ دوم پاسدارعابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا هم در پیام خود در پی عروج حاج رضا عدالت اکبری یکی دیگر از یادگاران درخشان عرصه جهاد و شهادت خاطرنشان کرده است : این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد و خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد.

 

انتهای پیام/

 

عروج یکی از یادگاران دفاع مقدس در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.