پیش‌بینی می‌شود از ابتدای تابستان امسال تا نیمه شهریورماه 30 گروه دانشجوی بسیجی به اردوهای جهادی مناطق محروم استان اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در نشست خبری گفت :600 نفر از دانشجویان مراکز اموزش عالی در قالب 30گروه به اردوهای جهادی دانشجویی اعزام می شوند که از این تعداد 16خواهر،14برادر هستند.

وی افزود : از امروز اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی سراسر استان آغاز و تا نیمه شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: این دانشجویان در عرصه های ؛فنی عمرانی، مساجد،خونه عالم ، زیباسازی مدارس ، حوزه سلامت و درمان، برگزاری طب اسلامی، اعزام پزشک ،دندان پزشک فعالیت خواهند کرد .

صلاحی افزود؛ کارآفرینی و اشتغال تسهیل گری وآشنایی با اشتغال های زود بازه نیز از جمله برنامه های این گروه های جهادی است.مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت:13گروه عمرانی، 26گروه فرهنگی ،3گروه تخصصی بهداشت و درمان فعالیت خواهند داشت. وی افزود ؛اعزام این گروه جهادی به مدت 10روز خواهد بود.

وی گفت: بیشترین اعزام دانشجو از بیرجند،قاین و طبس است و اولویت اعزام با شهرستان نهبندان خواهدبود . مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در خصوص انجام طرح ولایت نیز افزود : این طرح با حضور 100نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه های استان انجام میشود. صلاحی گفت :دوره اسلام ناب نیز یک دوره تشکیلاتی است که 15از دانشجویان منتخب و فعال استان در 27تیرماه به تهران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بسیج ، گروه جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.