سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در آستانه بازی تیم ملی ایران و پرتغال برای حفظ سلامتی و همکاری با نیرو‌های فوریت پزشکی توصیه‌هایی به شهروندان کرد.

توصیه‌های اورژانس فارس به هواداران تیم ملیمحمد جواد مرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با توجه به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم پرتغال تمام نیرو‌های امدادی در حال آماده باش هستند.

مرادیان  تاکید کرد: در صورت پیروزی تیم ملی، ممکن است در آن ساعات از شب خودور‌های امدادی در حال مأموریت باشند، بنابراین شهروندان محترم شیرازی در سطح معابر و به خصوص بلوار چمران تجمع نکرده ومسیر را برای عبور خودرو‌های امدادی باز بگذارند.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های جام جهانی، ادامه داد: در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در مقابل تیم مراکش شهروندان برای ابراز احساسات و شادی خود به خیابان‌ها آمدند که منجر به ترافیک سنگین در بلوار چمران و تمامی مسیر‌های منتهی به این بلوار شد در حالیکه بیمارستان‌های شهید چمران، شهید رجائئ و بیمارستان نمازی در این مسیر پر ترافیک واقع شده بود که امدادرسانی به مددخواهان دچار اختلال کرد، مددخواهانی که نیازمند دریافت خدمات تخصصی و فوری پزشکی در مراکز درمانی داشتند با تاخیر بسیاری زیادی این خدمات را دریافت کردند.

مرادیان در پایان با آرزوی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم پرتغال، اظهار داشت: با توجه به اهمیت زمان طلایی برای تیم‌های امدادی از همشهریان تقاضا داریم در صورت برد تیم ملی ایران، مردم هیجانات حاصل از شادی و نشاط خود را کنترل کنند و مسیر را برای عبور خودرو‌های امدادی باز بگذراند و نگذارند این شادی با تلخی همراه شود.

رئیس اورژانس فارس به شهروندان توصیه کرد به هنگام بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را به سامانه ۱۱۵ و یا تیم‌های مستقر در محل اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

آماده باش اورژانس شیراز برای پوشش بازی‌های جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.