دوازدهمین روز از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۴ دیدار از گروه‌های A و B پیگیری شد و شاگردان کی روش در عین شایستگی از جام جهانی خداخافظی کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دوازدهمین روز از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۴ دیدار از گروه‌های A و B پیگیری شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

 ایران 1 - پرتغال 1/حذف ایران در شب افتخار آمیز یوز های سربلند/ فرار رونالدو و یارانش به سوی مرحله حذفی

  • تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی امروز "دوشنبه" از ساعت 22:30 به مصاف تیم پرتغال رفت. دروازه تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 45 توسط کوارشما باز شد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرتغال به پایان برسد.اما در نیمه دوم و دقیقه 90 بازی کریم انصاری فرد از روی نقطه پنالتی توانست دروازه پرتغال را باز کند تا شاگردا کی روش این دیدار را با تساوی یک بر یک به پایان برسانند.

نتایج دوازدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

اسپانیا 2 - مراکش 2/ تساوی اسپانیا مقابل مراکش و صدرنشینی در گروه مرگ

  • تیم های ملی اسپانیا و مراکش از ساعت 22:30 به مصاف یکدیدگر رفتند. بوطیب بازیکن تیم ملی مراکش در دقیقه 14 این دیدار گل اول بازی را وارد دروازه اسپانیا کرد و در ادامه ایسکو توانست در دقیقه 19 با به ثمر رساندن اولین گل اسپانیا بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم و در دقیقه 81 النصیری گل دوم مراکش را به ثمر رساند اما مانند نیمه اول و در ادامه آسپاس گل دوم اسپانیا را وارد دروازه کرد تا این تیم با تساوی 2 بر 2 راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.

نتایج دوازدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

اروگوئه 3 - روسیه صفر/ اروگوئه مقتدرانه به یک هشتم نهایی رسید 

  • تیم ملی فوتبال اروگوئه در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی از ساعت 18:30 امروز دوشنبه به مصاف تیم میزبان رفت و توانست با به ثمر رساندن 3 گل راهی مرحله بعدی رقابت ها شود. لوئیس سوارز در دقیقه 10 گل اول تیم اروگوئه را به ثمر رساند. در دقیقه 22 بازی ضربه بازیکنان تیم اروگوئه با برخورد با دنیس چریشف وارد دروازه میزبان شد. ادینسون کاوانی نیز در دقیقه 90 گل سوم اروگوئه را به ثبت رساند تا این تیم مقتدرانه راهی مرحله بعدی شود.

 

نتایج دوازدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

مصر 1 - عربستان 2/ اولین پیروزی عربستان در دیداری جنجالی 

  • تیم های ملی عربستان و مصر از ساعت 18:30 امروز دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم فوتبال عربستان به پایان رسید. در دقیقه 21 این دیدار محمد صلاح ستاره تیم فوتبال مصر تک گل این تیم را وارد دروازه عربستان کرد تا نیمه نخست این دیدار به سود مصری ها به پایان برسد.در نیمه دوم این دیدار و در دقیقه 50 سلمان فرج از روی نقطه پنالتی اولین گل تیم عربستان را وارد دروازه تیم مصر کرد تا نتیجه به تساوی کشانده شود و در دقیقه 95 این دیدار سالم الدوساری گل دوم عربستان را به ثمر رساند تا این دیدار به سود تیم فوتبال عربستان به پایان برسد.

نتایج دوازدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار