دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۹۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده در کرمانشاه اجرا و در این زمینه ۴۵ قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

۷۰ درصد دستگیر شدگان مواد مخدر تکراری هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  علی شمشیری  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه از کشف ۳۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲ ماهه ابتدای امسال در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در این میان تریاک با ۲۷۰ کیلوگرم، حشیش با ۲۵ کیلوگرم، گراس با ۵.۵ کیلوگرم، هرویین با ۲.۵ کیلوگرم و شیشه با ۳ کیلوگرم بیشترین میزان کشفیات را داشتند، همچنین سهم سایر مواد از این کشفیات نیز ۱۳ کیلوگرم بوده است.

وی بیان داشت: همچنین ۲۹۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان کرمانشاه اجرا شده که متلاشی شدن پنج باند و انهدام پنج کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی نیز از دستاوردهای این طرح‌ها بوده است.

شمشیری با تصریح اینکه حدود ۷۰ درصد دستگیرشدگان تکراری هستند، گفت: در ۲ ماهه نخست امسال ۴۵ نفر قاچاقچی، ۲۵۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر و یک هزار و ۴۰۰ معتاد در سطح استان کرمانشاه دستگیر شدند.

 وی با بیان اینکه اهمال در انجام وظایف خیانت به نظام است، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، جان خود را برای ثبات امنیت به عنوان اساسی ترین رکن توسعه فدا کردند زیرا تا امنیت نباشد کاری از پیش برده نمی شود.

انتهای  پیام/ز

پاکسازی 290 نقطه  آلوده در کرمانشاه

برچسب ها: اخبار جنایی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.