معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اعزام دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان به اردوی بنیاد علوی در طول تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌قدرت اله قاسمی  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به تعداد ۳۰۶ نفر از دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان در قالب ۹ کاروان ۳۴ نفری در ۴ مرحله در تابستان امسال به اردو‌های بنیاد علوی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اردو‌های مذکور بر اساس تفاهم نامه فی مابین بنیاد علوی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع با هدف غنی سازی اوقات فراغت و همچنین مساعدت به دانش اموزان مناطق محروم و در راستای خدمات رسانی فرهنگی و تربیتی به دانش آموزانمستعد صورت می‌پذیرد.

این مقام مسئول گفت: این اردو‌ها در شهرستان تهران در مجتمع بزرگ فرهنگی امام خمینی (ره) با حضور دانش اموزان دختر و پسر دوره‌ی اول متوسطه برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده علاوه بر اینکه از محتوای آموزشی کارگاه‌های فرهنگی، جشنواره‌ها بهره مند می‌شوند، از موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی استان تهران بازدید به عمل می‌آورید و در یک زیست اجتماعی، مسئولیت پذیری و مشارکت در زندگی گروهی را تجربه کرده و با فرهنگ و آداب و رسوم سایر استان‌ها آشنا می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: تقدیم هدیه، معاینه پزشکی دانش اموزان، تهیه و تحویل پوشاک همسان بخشی از خدمات مربوط به این اردو‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/م

 

دانش آموزان آذربایجان غربی به اردوی بنیاد علوی اعزام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.