جام جهانی ۲۰۱۸؛

فنونی زاده: تیم ملی برترین خط دفاع را در جام جهانی روسیه داشت

پیشکسوت فوتبال گفت: معتقدم تیم ملی در کار دفاعی نسبت به سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی روسیه بهتر عمل کرد.

فنونی زاده: تیم ملی برترین خط دفاع را در جام جهانی روسیه داشتمرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از تساوی تیم ملی برابر پرتغال و حذف از جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: معتقدم تیم ملی در کار دفاعی نسبت به تیم های حاضر در جام جهانی بهتر عمل کرد و اگر بازیکنان برابر پرتغال هجومی تر بازی می کردند در نهایت می توانستیم این تیم را شکست داده و به مرحله بعدی جام جهانی روسیه صعود می کردیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال کشورمان در ارائه  بازی هجومی زیاد قدرتمند نبود و اگر کی روش تاکتیک هجومی را انتخاب می کرد به طور حتم می توانستیم قهرمان اروپا را شکست بدهیم و به مرحله بعد جام جهانی روسیه صعود کنیم. تیم ملی پرتغال بعد از زدن گل عقب نشینی کرد و همین موضوع باعث شد شیرازه این تیم از بین برود و گل تساوی را دریافت کرد. به هر حال حیف شد که به مرحله بعدی جام جهانی روسیه صعود نکردیم.

تیم ملی نمره بالای 15 در جام جهانی روسیه گرفت 

فنونی زاده بیان کرد: طارمی به علت فشار زیاد بازی توان جسمانی خود را در نیمه دوم از دست داد و نتوانست از موقعیت گلزنی نهایت استفاده را کند و باعث پیروزی تیم ملی برابر پرتغال شود. در مجموع  تیم ملی نمره بالای 15 در جام جهانی روسیه گرفت.  

بیرانوند در میان برترین گلرهای جام جهانی روسیه قرار می گیرد 

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد بیرانوند در درون دروازه تیم ملی گفت: بیرانوند به جزء 10 دقیقه ابتدایی بازی، بسیار خوب عمل کرد و  مانع گلزنی مهاجمان پرتغال از جمله رونالدو شد  و به نظرم او در میان برترین گلر های جام جهانی روسیه هم قرار می گیرد.

او درباره بهترین عملکرد تیم ملی در ادوار حضور در جام جهانی بیان کرد: تیم ملی از لحاظ دفاعی بهترین عملکرد نسبت به جام های جهانی گذشته داشت اما از لحاظ هجومی  بهتر از 4 دوره قبلی این رقابتها نبود.

قهرمانی در جام ملتهای آسیا دور از دسترس نخواهد بود

فنونی زاده درباره راهکار تیم ملی برای درخشش در جام جهانی بعدی تصریح کرد: تیم ملی ایران برای موفقیت در دوره های بعدی جام جهانی باید بازی رو به جلو را در برنامه های خود قرار بدهد چرا که سایر تیم ها با بازی تدافعی تیم ملی آشنا شدند و دیگر این حربه برای ما کارساز نیست و کی روش باید تغییر سیستم بدهد تا همچنان تیم ملی به روند رو به رشد خود ادامه بدهد. اگر تیم ملی تاکتیک هجومی داشته باشد قهرمانی در جام ملتهای آسیا دور از دسترس نخواهد بود.

او درباره اینکه با درخشش ملی پوشان امیدواری برای لژیونر شدن آنها زیاد شده است، گفت: به طور حتم بازیکنان تیم ملی از خط دروازه تا حمله عالی بودند و تعدادی از آنها توانایی و قابلیت بازی در تیم های بزرگ را دارند.

بیرانوند و امیری بازیکنان باتعصبی هستند

فنونی زاده درباره نگرانی پرسپولیس بابت از دست دادن امیری و بیرانوند گفت: بیرانوند و امیری بازیکنان باتعصبی هستند و به طور حتم فصل آینده هم در پرسپولیس بازی می کنند.

پیشکسوت فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم که کی روش شناخت خوبی از تیم ملی دارد و این مربی را باید حفظ کنیم به هر حال مردم کشورمان با وجود حذف از جام جهانی روسیه  از تیم ملی حمایت کردند که این نشان دهنده عملکرد خوب تیم ملی در این رقابتها بوده است.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم: 

کلهر: استعداد‌های فوتبال ما به جهانیان معرفی شدند

اشمایکل: بازی ایران بهتر از پرتغال بود

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار