جهاد مهربانی پرچمدار محرومیت زدایی در کشور

مسئول اردوی جهادی روستای مرزی محمد آباد گفت:: اردوی‌های جهادی نقش مهمی در محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده دارند.

جهاد مهربانی پرچمدار محرومیت زدایی در کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، شجاعی افزود: جهادگران بسیجی در طول انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس و سازندگی‌های بعد از جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند.

وی ادامه داد: این افراد علمداران و پرچمداران واقعی محرومیت زدایی در کشور هستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تربت جام گفت: روستای محروم و مرزی محمد آباد تربت جام که یکی از صد‌ها روستای کم برخوردار و محروم تربت جام است ۸ کیلومتر تا نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان فاصله دارد.

شجاعی ادامه داد: اردوی جهادی روستای محمد آباد با اعزام ۲۲نفر در قالب ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته است و جهادگران خدماتی از قبیل: چشم پزشکی، دندان پزشکی، طب سنتی، مشاوره روانی و روان شناسی، داروخانه، کارگاه خیاطی، گلدوزی، کامیپوتر و مشاوره تحصیلی و مذهبی به مردم محروم این منطقه ارائه میدهند.

وی هدف راه اندازی اردوی جهادی را اشاعه فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: باید برای استفاده مطلوب ازاین سرمایه و ظرفیت موجود در حکومت اسلامی برنامه ریزی شود و برای ایجاد تحول و ارتقاء سطح خدمات، مطالبه‌های قشر‌های مختلف جامعه بویژه محرومان را پاسخ داده و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی که بستر سازظهور است گام‌های بزرگ و مستحکمی برداریم.

انتهای پیام//م. ط
برچسب ها: اردو جهادی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.