سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه عملیاتی یک ساله ادارات و نمایندگی های میراث فرهنگی شهرستان های استان اردبیل اخذ می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: به منظور پیشبرد صحیح برنامه ها و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه عملیاتی ادارات اخذ می شود.

وی تاکید کرد: انتظار می رود شهرستان ها برنامه یک ساله خود را تدوین کرده و به ویژه با مطالعه قابلیت های شهرستان، نسبت به تدوین برنامه جشنواره ها اقدام کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: با هدف حمایت شهرستان ها، اختیارات روسای ادارات و مسئولان نمایندگی ها افزایش خواهد یافت.

فلاحی تصریح کرد: در مقابل انتظار می رود روسا و مسئولان نمایندگی شهرستان ها با برنامه منظم فعالیت داشته و تلاش خود را برای رونق گردشگری شهرستان ها به کار گیرند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این ضروری است در حوزه بودجه نویسی نیز شهرستان ها با معاونت های اداره کل در ارتباط تنگاتنگ بوده و با نظارت جامع نسبت به هزینه کرد اعتبارات اقدام کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: هیچ مسئولی از شهرستان ها حق فعالیت سیاسی نداشته و انتظار ما تعامل با مسئولان و نمایندگان شهرستان ها است.

در این جلسه معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز به ضرورت تقویت نظارت بر عملکرد شهرستان ها تاکید کرد.

ناصر محمودی متذکر شد: انتظار می رود بازدید های مکرر از عملیات عمرانی و پروژه ها و برنامه های شهرستان ها عملیاتی شود.

وی همچنین با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات روستایی به طرح های گردشگری خواستار همکاری شهرستان ها در استفاده بهینه از این تسهیلات شد.

انتهای پیام/ح

اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات روستایی به طرح های گردشگری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.