گفت‌وگوی سیاسی کاری از رادیو گفت‌وگو روز چهارشنبه 6 تیر ماه به تحلیل و بررسی چگونگی شکل گیری خط ترور توسط گروهک منافقین در سال های اول انقلاب می‌پردازد.

تحلیل چگونگی شکل گیری خط ترور توسط گروهک منافقین در سال های اول انقلاببه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو گفت و گو با هدف بررسی رویدادهای سیاسی روز، بر اساس تازه‌ترین تحلیل‌ها و آراء مختلف، برنامه‌ای را با عنوان گفت و گوی سیاسی روی آنتن می‌برد.

بررسی مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی با دعوت از کارشناسان، اساتید علوم سیاسی و ارتباطات، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه و ایجاد فضای همدلی مطرح از جمله محورهای این برنامه است.

گفت‌وگوی سیاسی در برنامه روز چهارشنبه 6 تیر ماه به مناسبت فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که با عنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شده است، به تحلیل و بررسی چگونگی شکل‌گیری خط ترور توسط گروهک منافقین در سال های اول انقلاب با توجه به حادثه 7 تیر می پردازد.

چگونگی شکل‌گیری و انحراف آشکار گروهک منافقین از مسیر انقلاب اسلامی، ابعاد التقاطی اندیشه گروهک منافقین و تأثیرات آن بر گرایش به خشونت و ترور، ابعاد هم سویی استراتژیک گروهک منافقین با آمریکا در مهار انقلاب اسلامی و ابعاد آشکار خیانت گروهک منافقین به منافع ملی و آرمان های ملت ایران از جمله محورهای این برنامه است.

لازم به ذکر است؛ این برنامه ساعت 17:30 تقدیم مخاطبان می شود.

انتهای پیام/

بررسی چگونگی شکل گیری خط ترور در رادیو گفت و گو

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.