رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم عنوان کرد؛

کاهش ۲۰ درصدی جرائم نیرو‌های مسلح در سال جاری

فرهنگ نیا در این جلسه از کاهش۲۰ درصدی جرائم نیرو‌های مسلح در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: شایع‌ترین جرایم در نیرو‌های مسلح مربوط به فرار از خدمت سربازی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛کمال فرهنگ نیا،رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم،گفت: افرادی که خود را معرفی نمایند بازداشت نخواهند شد و در مجازات آن ها تخفیف های قابل توجهی اعمال و به یگان های مربوطه اعزام می شوند .

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان هم دراین جلسه از کاهش 20درصدی جرائم نیروهای مسلح در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: شایع ترین جرایم در نیروهای مسلح مربوط به فرار از خدمت سربازی است .

وی در خصوص مشمولانی که غیبتشان زیر دو ماه است گفت: در صورتی که این افراد خود را به دادسرای نظامی معرفی نمایند هیچ پرونده ای برایشان تشکیل نخواهد شد .

حسین صِیدی شکایات مربوط به راهنمایی و رانندگی را در رتبه دوم جرائم نیروهای مسلح عنوان کرد وگفت: آگاه سازی و آموزش قوانین به نیروهای مسلح از جمله اولویت های ما برای کاهش جرائم نیروهای مسلح است اما آگاهی مردم از قوانین سربازی هم نقش بالایی در کاهش جرائم دارد که مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند .

انتهای پیام/ح

تخفیف، ویژه سربازان فراری و غایب قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار