مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : غرق شدگی در فصل تابستان افزایش می یابد، گاهی جوانان برای رهایی از گرمای هوا تنی به آب می زنند که متاسفانه در رودخانه ها و سدها منجر به مرگ می شود.

رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : غرق شدگی در فصل تابستان افزایش می یابد، گاهی جوانان برای رهایی از گرمای هوا تنی به آب می زنند که متاسفانه در رودخانه ها و سدها منجر به مرگ می شود.

وی گفت : تابستان از راه رسیده و هوا به شدت گرم شده، هرساله با فرا رسیدن فصل تابستان شاهد خبرهای تلخ از غرق شدن جوانان و نوجوانانی هستیم که برای رهایی از گرمای تابستان می خواهند تنی به آب بزنند.

رحیمی افزود : گرمای هوا و دیدن رودخانه های پر آب انسان را وسوسه می کند و متاسفانه گاهی جوانان بی گدار به آب می زنند و یک تفریح شاد و لذت بخش به روزی تلخ تبدیل می شود و جان یک انسان از بین می رود.

وی افزود : طی جلسه ای با سعید نصرالهی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان، مقرر گردید طرح ساماندهی این اماکن تهیه و به ستاد بحران استانداری جهت تخصیص بودجه مجزا برای استقرار ناجیان و تجهیزات لازم ارسال گردد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

آب تنی در سدها منجر به مرگ می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.