مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: از فردا میزان کسر شارژ الیت برای همه خودروهایی که در مشهد تردد می‌کنند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد مهدی اسدی مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: در صورت استفاده شهروندان از پارکینگ‌های حاشیه‌ای تحت پوشش الیت، از فردا پنجشنبه هفتم تیر پیامک رایگان کسر شارژ از پلاک خودرو برای همه خودروهایی که دارای مانده حساب مثبت هستند و در مشهد تردد می‌کنند، ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام 40 هزار شهروند مشهدی در سامانه‌ پیامکی الیت گفت: بیش از یک میلیون خودرو در مشهد تردد می‌کند و پیامک کسر شارژ الیت ویژه سایر پلاک‌هایی که در سامانه ثبت نام نکرده‌ و پیامک برایشان فعال نشده، نیز ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت افزود: پیامک ارسال شده حاوی اطلاعات میزان شارژ کسر شده پلاک و ساعت توقف خودرو در معبر است.

اسدی با تاکید بر هوشمندسازی خدمات ارائه شده از سوی شرکت الیت، گفت: ارسال پیامک کسر شارژ برای آن دسته از شهروندانی که دارای مانده حساب مثبت هستند، در راستای شفاف سازی عملکرد الیت صورت می‌گیرد.

وی افزود: پیامک کسر شارژ تا ساعت 21 برای شهروندانی که از پارکینگ‌های تحت پوشش این شرکت استفاده کردند، ارسال می‌شود. اما در صورت عدم دریافت این پیامک، شهروندان می‌توانند برای بررسی مشکل و رفع آن شماره پلاک خود را به سامانه 3000003000 ارسال کرده و یا با شماره تلفن‌های 20-32283218 روابط عمومی شرکت ترافیک هوشمند الیت تماس برقرار کنند.

انتهای پیام// م.م

 

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
باسلام متاسفانه هر بار که کار الیت خودروی خود را شارژ میکنم، طی چند روز آینده کاملا شارژم برداشت میشود ، ولی وقتی الیتم را خالی از شارژ نگه میدارم ،مشکل برطرف میشود، ظاهرا بعضی کارمندان محترم الیت شیوه جدیدی را اتخاذ کرده اند ، استعلام شارژ میکیرند اگر شارژ داشته باشید کسر میکنند حال شما خوروی خود را در پارکینگ منزل پارک کرده باشید یا نه دیگر مهم نیست،
لطفا مسئولین پیگیری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
بنده هم دو بار هست با پلاک من کسر از الیت میاد در حالیکه اون ساعت و نه اون روز از هیچ پارکینگ عمومی یا خیابان استفاده نکردم این چه اوضاعیست؟ لطفا قوه قضائیه ورود کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی امیریان
۲۱:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
با سلام.بنده ماشینم داخل پارکینگ طی چند مرحله در پارکینگی سمت کوهسنگی الیت خورده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
گسی‌شماره‌داره‌شکایت‌‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین رمضانی
۲۰:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
عرض سلام.... بنده در مشهد خیام شمالی ساکن هستم . به هیچ عنوان از عملکرد الیت راضی نیستم و معتقدم فقط پول به ناحق از مردم گرفته میشه و بارها وبارها برام پیش آمده که من اصلا در یک روز ماشینم رو بیرون نبردم ولی برام پیام کسر از حساب اومده نمونه آن همین امروز ۹۸/۱۱۱/۳۰ از ساعت ۱۷.۲۲ الی ۱۹.۵۲ برام کسر از حساب اومده در حالیکه ماشینم داخل پارکینگ منزل پارک بوده ...ممنون میشم یا این بساط دزدی هوشمند از جیب مردم را جمع کنید وبیش از این مدیون مردم نشید ویا اصلاحات اساسی انجام بدید البته اگه اهل حلال و حرام هستید...!!!
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۷:۵۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
فقط تو مشهد این جوریه؟
Switzerland
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر کلاهبرداری
Switzerland
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
چه جالب
Iran (Islamic Republic of)
Radin
۲۰:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
. کسی راه شکایت رو میدونه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرانا
۰۹:۳۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
منم اصلا ماشین ندارم و ساکن چابهارم.چرا برام پیامک میاد؟چطور پیگیری کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
مومنی
۰۱:۱۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
با سلام.بنده هم چن ساله مشهد نرفتم ولی چندتا پیامک با یه پلاکی که برا ماشینم نیست برام اومده.چه جوریاست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
پارکینگ خیابان مدرس مشهد در قبال اخذ مبلغ ۱۰۰۰۰نوماندر ساعت ۱۷:۳۳مورخه۱۳تیر۹۸متتسفانه ۵۰۰۰تومان شارژ نموده است لذا تقاضا دارم رسیدگی فرمایید پلاک خودرو۵۵ت۲۷۴سمند
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا فرخ‌زاد
۲۲:۰۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
باسلام ، من بیش از ۵ سال هست که با خودرو شخصی به مشهد سفر نکردم و خودروهایم دارای پلاک تهران یعنی ایران۲۲ و ایران ۸۸ هست . چطور پیامک خودرویی با شماره ۶۵ ص ۱۷۸ ایران- ۳۶ برای خط من ارسال شده است ؟ منتظر پاسخ یا عذرخواهی هستم.