رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: بر اثر واژگونی نیسان در محور میامی-سبزوار یک نفر جان باخت.

واژگونی اتوبوس در میامی-سبزوار/3 نفر مصدوم شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری  رئیس پلیس‌راه استان سمنان از واژگونی اتوبوس در ۱۵ کیلومتری میامی-سبزوار خبر داد و در تشریح جزئیات حادثه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس از سبزوار به سمت تهران درحرکت بود که به علت بی‌توجهی راننده به جلو با گاردریل برخورد و واژگونی اتفاق افتاد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ تلفات جانی گزارش نشد، افزود: سه مصدوم حادثه با همکاری اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و بقیه افراد به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه این اتوبوس ۹ سرنشین داشت، بیان کرد: هوشیاری و توجه به جلو رانندگان می‌تواند از بروز این حوادث جلوگیری کند و از مسافران تقاضا داریم در این‌گونه موارد راننده را ملزم به نگه‌داشتن خودرو کنند.

واژگونی نیسان در محور میامی-سبزوار با یک کشته

سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان در ادامه به تشریح حادثه دیگری پرداخت و گفت: بر اثر واژگونی نیسان در محور میامی-سبزوار یک نفر جان باخت.

وی افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تصریح کرد: حدود ۲:۴۲ دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه خودرو نیسان در کیلومتر ۲۵ محور میامی- سبزوار واژگون شد.

سرهنگ تقی کبیری گفت: هم‌اکنون مشکل خاصی در محورهای استان سمنان وجود ندارد اما از رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب، سفر خوبی را برای خود و همراهانشان فراهم کنند.

وی اظهار داشت: از رانندگان تقاضا داریم به‌محض احساس نکردن هوشیاری بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند تا شاهد این وقایع تلخ نباشیم.

انتهای پیام / ق

واژگونی نیسان در محور میامی-سبزوار/ یک نفر جان باخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.