دستیار نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش در دانشگاه کردستان گفت: در کنکور سراسری ۹۷ تعداد ۲۶ هزار و ۳۱۶ داوطلب کردستانی در پنج گروه آزمایشی با هم رقابت می‌پردازند که این تعداد نسبت به سال قبل رشد ۱۶ درصدی داشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شریف ترکاشوند بابیان اینکه هفت حوزه امتحانی برای کنکور امسال در نظر گرفته شده است، گفت: آزمون کنکور هم‌زمان با سراسر کشور در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه جاری در پنج گروه آزمایشی برگزار می‌شود.
وی افزود: در کنکور سراسری ۹۷ تعداد ۲۶ هزار و ۳۱۶ داوطلب در پنج گروه آزمایشی با هم رقابت می‌پردازند که این تعداد نسبت به سال قبل رشد ۱۶ درصدی داشته است.
دستیار نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش در دانشگاه کردستان با اعلام اینکه از این تعداد شرکت‌کننده، یک‌هزار و ۷۹۴ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی هستند، گفت: تعداد ۱۶ هزار و ۱۹۴ داوطلب نیز در گروه علوم تجربی و چهار هزار و ۲۰۶ داوطلب دیگر در گروه علم انسانی به رقابت خواهند پرداخت.
وی با ذکر این نکته که بیشترین آمار شرکت‌کنندگان کنکور امسال، داوطلبین گروه آزمایشی علوم تجربی است، تصریح کرد: یک هزار و ۲۶۵ نفر نیز در گروه آزمایشی هنر و دو هزار و ۸۵۷ نفر دیگر در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه شرکت دارند.
دستیار نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش در دانشگاه کردستان با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ از روز یکشنبه سوم تا روز پنج‌شنبه هفتم تیر ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است، خاطرنشان کرد: داوطلبین هنگام دریافت کارت ورود به جلسه سوابق تحصیلی خود، را بررسی و در صورت مغایرت، آن را اصلاح کنند.
انتهای پیام/م

افزایش ۱۶ درصدی داوطلبان کردستانی در کنکور ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.