رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: تورهای جام جهانی متاسفانه مستقیما از طریق فدراسیون فوتبال صورت گرفت اما اگر شکایتی به ما واصل شود حتما بررسی خواهیم کرد.

تعطیلات زمستانه گردشگری را در مناطق جنوبی افزایش می‌دهد/شکایات از تورهای جام جهانی را بررسی می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصفر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص تعطیلات زمستانه نیز وزارت آموزش و پرورش موافق است و امیدواریم امسال عملیاتی شود؛ چرا که اوج گردشگری را خصوصا در مناطق جنوبی کشور به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: فعلا با وزیر آموزش و پرورش صحبت کرده‌ایم و با توجه به ایام کوتاه این تعطیلات، امیدواریم نیاز به مصوبه مجلس نداشته باشد البته با کمیسیون آموزش و پرورش در ارتباط هستیم و توضیحاتی را به آنها ارائه کرده ایم.

وی با اشاره به نارضایتی برخی هموطنان از تورهای جام جهانی نیز اظهار کرد: تورهای جام جهانی متاسفانه مستقیما از طریق فدراسیون فوتبال صورت گرفت اما اگر شکایتی به ما واصل شود حتما بررسی خواهیم کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین گفت: مجتمع های گردشگری و بوم گردی به جدول پیوست قانون کاربری اراضی اضافه شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع‌های گردشگری از پرداخت عوارض معاف شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار