با توسعه خدمات غیر حضوری در سازمان تأمین اجتماعی، مراجعات مردمی به مراکز بیمه از ۶۵ هزار نفر به ۵۷ هزار نفر کاهش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ علیاری  مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت : ۹۹ درصد پرداخت حق بیمه و دریافت فهرست و ۹۶ درصد ابلاغ‌های الکترونیکی در سازمان تأمین اجتماعی استان به‌صورت خدمات غیرحضوری است.

علیاری افزود: ارائه خدمات غیرحضوری موجب صرفه‌جویی اقتصادی ارائه خدمات شد و همچنین ضریب انجام ارسال فهرست افزایش‌یافته است.

 

انتهای پیام/ع

کاهش مراجعات مردمی به مراکز بیمه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.