دادستان زاهدان گفت: برخی از افراد سودجو مرغ‎های صنعتی و مادر را از استان‌های همجوار وارد کرده و به قیمت مرغ گوشتی در بازار به فروش می‎رساندند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دادستان زاهدان گفت: برخی از افراد سودجو مرغ‎های صنعتی و مادر را از استان‌های همجوار وارد کرده و به قیمت مرغ گوشتی در بازار به فروش می‎رساندند که به منظور پیگیری این مساله جلسه‌ای در شورای تامین استان با حضور فرمانداری، دادستانی و شبکه دامپزشکی برگزار شد.

حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد اظهار کرد: برخی از افراد سودجو مرغ‎های صنعتی و مادر را از استان‌های همجوار وارد کرده و به قیمت مرغ گوشتی در بازار به فروش می‎رساندند که به منظور پیگیری این مساله جلسه‌ای در شورای تامین استان با حضور فرمانداری، دادستانی و شبکه دامپزشکی برگزار شد.

وی ادامه داد: دستوراتی به منظور کنترل بر ورود مرغ‌های صنعتی صادر شد و دامپزشکی شهرستان مکلف به نظارت و تایید این مساله شد.

دادستان زاهدان اضافه کرد: به منظور پیشگیری از بروز بیماری‏های مشترک دام و طیور مسئولین کشتارگاه مکلف شدند که کشتارگاه‎های غیرفعال را هر چه زودتر فعال کنند.

منبع میزان

انتهای پیام/گ

عرضه مرغ زنده در بازار زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار