فرمانده دریابانی بوشهر گفت: ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس توسط دریابانی استان در سه ماه نخست امسال کشف شد.

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های خلیج فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ، ولی الله رضایی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر مبارزه شبانه‌روزی با قاچاق کالا و سوخت در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس فضا را برای فعالیت قاچاقچیان در این آبراه ناامن کرده است.

وی مبارزه با قاچاق کالا را در راستای حمایت از کالای ایرانی دانست و تصریح کرد: انتقال کالای خارجی بدون پروانه گمرکی و بدون اسناد مجاز قاچاق محسوب می‌شود و با قاچاقچیان به صورت قاطع برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف بیش از ۶۳۰ میلیارد ریال کالا و سوخت قاچاق در آب‌های استان خبرداد وگفت: ۶۳۰.۵ میلیارد ریال کالا و سوخت قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر در سه ماه نخست امسال کشف شد.

سرهنگ رضایی‌نژاد با بیان اینکه کالا و سوخت قاچاق در سه پایگاه دریابانی بوشهر، کنگان و گناوه کشف شده است تصریح کرد: علاوه بر سوخت قاچاق انواع لوازم برقی و الکتریکی، گوشی تلفن همراه، تبلت، برنج، سوخت، لوازم آرایشی و بهداشتی در آب‌های استان بوشهر کشف شده است.

وی از توقیف ۴۳ شناور حامل کالا و سوخت قاچاق در آب‌های استان خبرداد و گفت:در جریان کشف کالا و سوخت قاچاق در سه ماه نخست امسال ۳۲ قاچاقچی دستگیر و ۴۳ فروند شناور و ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ تاکید و بیان کرد: در سه ماه نخست امسال با تلاش نیرو‌های دریابانی استان بوشهر ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های استان کشف شد.

سرهنگ رضایی‌نژاد افزود: در این زمینه دو فروند شناور که دارای موتور بالای ۳۰۰ اسب بخار بودند، توقیف شدند.

انتهای پیام/م

۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد

برچسب ها: اعتیاد ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.