یکی از استارت‌آپ‌ها منزل قدیمی شما را تحویل می‌گیرد و آن را تبدیل به مدرن‌ترین خانه می‌کند.

با کمترین هزینه خانه قدیمی خود را شیک و مدرن کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد.

تغییر دکوراسیون خانه و عوض کردن وسایل نه تنها سبب زیبا شدن خانه شما می‌شود بلکه گاهی اوقات در روحیه افراد خانه هم تاثیرگذار است، اما برای تغییر دکوراسیون و داشتن خانه‌ای زیبا باید از متخصصانی استفاده کنیم که با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین مدت خانه‌ای زیبا و شیک برای ما به ارمغان بیاورد.

بهترین معماران و طراحان خانه شما را تغیر می‌دهند

یکی از استارتاپ‌ها موفق به راه‌اندازی خدمتی شده است که به کمک آن می‌توان خانه خود را تغییر داد  این استارت‌آپ کاری می‌کند که خانه قدیمی به زیباترین و شیک‌ترین منازل تبدیل شوند تا جایی که حتی نتوان تشخیص داد که این خانه جدید همان منزل قدیمی است که در آن زندگی می‌کردید.

این استارتاپ زیباترین طراحی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد و به کمک بهترین معماران و شرکت‌های مختلف دکوراسیون خانه شما را تغییر می‌دهد؛ به گفته افراد این تیم طراحان دکوراسیون از بهترین وسایل ساختمانی، تاسیساتی و اثاثیه منزل استفاده می‌کند تا خانه زیبایی بسازند.

ساختن حیات، بالاپشت بام، فضای سبز و غیره به وسیله بهترین و ارزانترین وسایل از جمله اهداف این سامانه استارتاپی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار