طی کردن مسیراعتلای انقلاب باپیروی از ولایت فقیه

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت:حرکت در مسیر ولایت به منظور طی مسیر اعتلای انقلاب با حفظ وحدت و انسجام همه گروه‌ها مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن است.

در گفتگو با خبرنگارحضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد سردار سرتیپ سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین درمراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی و شهدای ترورکه صبح امروز در مسجد روضه محمدیه یزدبا حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد برگزار شد با اشاره به مجاهدت‌های ملت ایران در ۴۰ سال گذشته در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت پایمردی و استقامت ملت غیور ایران اسلامی نظام مقدس اسلامی مسیر عزت و اقتدار خود را طی می‌کند و این از مهمترین دستاورد‌های انقلاب است.

سردار سپهربه نقش مهم قوه قضائیه در صیانت از انقلاب در برابر تهدیدات دشمن اشاره و خاطر نشان کرد امروز قوه قضائیه در مبارزه با فساد،انحراف و رانت خواری و آلوده کردن مردم به گناه بعنوان دسیسه‌های دشمن نقشی اساسی دارد و دستگاه قضایی باید با هوشمندی و بصیرتو برخورد قاطع با مفسدان مواظب این ترفند دشمنان باشند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه امروز قوه قضائیه در عرصه آفند و پدافند فرهنگی نقشیارزنده دارد گفت: امروز وظیفه داریم در این عرصه بصورت جهادی فعالیت کنیم.

سردار سرتیپ سپهر با اشاره به جنایات امریکا در طول سال‌های گذشته و تبیین مفهوم حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز عدالت در این قاموس سربریده شده است و هرگونه جنایت در لوای حقوق بشر انجام می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم قوه قضائیه در ایجاد امنیت اقتصادی گفت: امروز قوه قضائیه اجازه نمی‌دهد که کسانی که سر در اخور دشمن دارتد و اهداف استکبار را دنبال می‌کنند در این کشور اخلال و تا امنی ایجاد کنند.

وی به اقدامات و توطئه‌های امریکا بر ضد ایران اشاره کرد و گفت: آن‌ها به دنبال خشکاندن ریشه این ملت و انقلاب هستند و اگر همه خواسته هایشان هم عملی کنیم دست از جنایات خود برنمی دارند و برجام هسته ایی و موشکی نمونه ایی از بهانه جویی آنهاست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز وظیفه ماست که با هوشیاری در برابر توطئه دشمنان بایستیم و اگر امروز آمریکا به زعم خود جبهه ایی قوی بر ضد ایران ایجاد کرده است این نشان از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان و منطقه است.

سردار سپهر با اشاره به نقش مهم رهبری نظام در هدایت جامعه اسلامی و دشمن شناسی ایشان در این مسیر بر حرکت در مسیر وحدت و جلوگیری از تخریب یکدیگر تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان از از برخی فرصت‌ها برای رخنه و تهدید بر ضد ملت ایران استفاده کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار سال بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: همه مسئولان کشور باید در این مسیر پیشتاز باشند و از تولید ملی در برابر کالای خارجی حمایت کنند تا خدای ناکرده کشور و اقتصاد کشور با مشکل مواجه نشود.

وی با تجلیل از شهدای هفتم تیر از جمله شهید مظلوم آیت الله بهشتی و شهدای ترورگفت باید با بصیرت و هوشمندی راه انقلاب را هموار و در برابر دشمنان مقاومت کنیم و بدون شک در این مسیر عزت بخش پیروزی با ماست.

در این مراسم با نوحه خوانی یاد و خاطره شهدای هفتم تیر از جمله شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای دیارمان در این حادثه شهید کتر سید رضا و سید محمد پاکنزاد گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ ا

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در یزد

برچسب ها: شهدای ترور ، هفتم تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار