ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برای توسعه کشور، توسعه محلی ضروری است که باعث نشاط ملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ربیعی بعد از بازدید مجموعه ورزشی کارگران عزیز قلی محمدی درجمع فعالان اقتصادی شهرستان گنبد کاووس حضور یافت و گفت: توسعه محلی، سبب توسعه کشور می‌شود وشهرستان گنبد نمادی از شهر با اخلاق، آرامش و مسالمت آمیز بوده که همکاری و وحدت و تعامل دلیل آن است.

ربیعی از ائمه جمعه شهرستان گنبدکاووس تقدیر کرد و گفت: کار آفرینی سنت دیرینه روحانیون است که ائمه این شهرستان با آن آشنا هستند.

ربیعی ادامه داد: توسعه محلی باعث توسعه کشور و در نهایت رضایت و نشاط ملی را در برخواهد داشت.

دراین جلسه قره جه طیار نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور پیشنهاد تسهیلات اشتغال روستایی به مرغداری‌ها مطرح کرد و گفت: گلستان روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن مرغ مصرفی تهران را تامین می‌کند که در حال حاضر به جوجه ریزی زیاد سایر استان‌ها و روانه به بازار تهران مرغداری‌ها رو با مشکل مواجه کرده است وتسهیلات اشتغال روستایی به مرغداری هم تعلق گیرد.

ربیعی نیز در پاسخ به پیشنهاد مطرح شده در جلسه فعلان اقتصادی گفت: بزودی برای رفع مشکلات مرغداری‌ها درباره انحصار واردات نهاد‌ها، مالیات، عدم ثبات قیمت مرغ و گرانی نهاده‌ها جلسه‌ای سه جانبه با وزیر کشور و صنعت معدن و تجارت برگزار خواهیم کرد.

وی درپایان از فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی این شهر و دیگر مسئولان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /گ/ق

 

توسعه محلی موجب نشاط ملی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.