در پی قطع گاز واحد پرورش مرغ در شهرستان برخوار توسط اداره گاز منطقه ای این شهرستان بیش از یک هزار مرغ این واحد صنفی به دلیل بروز نوسانات دما دچار سرما خوردگی و درنتیجه تلف شدند.

 خوانساری مالک این واحد پروش مرغ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت : در حدود یک ماه پیش واحد صنفی بنده بعد از یک سال تعطیلی فعالیت خود را از سر گرفت . بدهی گاز بنده توسط اداره گاز شهرستان برخوار قسط بندی شده که سر رسید قسط بعدی 10 تیر است.

وی ادمه داد : متاسفانه قبل از سر رسید قسط گاز در تاریخ 5 تیر ماه ، اداره گاز شهرستان بدون اخطار قبلی اقدام به قطع گاز واحد صنفی بنده کرد و پیگیری های بنده برای وصل موقت گاز به نتیجه نرسید.

مالک این واحد تولیدی ادامه داد : با توجه به اینکه در سالن های پرورش مرغ به صورت 24 ساعته هواکش در حال کار است ، این موضوع  در ساعات شب باعث افت دما در سالن پرورش مرغ می شود و برای جبران این افت دما  باید از سامانه های گرمایشی استفاده شود چرا که افت دما باعث بروز بیماری در گله مرغ می  شود.

با دستور حسین قمی فرماندار شهرستان برخوار و پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان ، گاز این واحد تولیدی وصل شد ولی متاسفانه تلاش باشگاه خبرنگاران جوان برای علت یابی موضوع از اداره گاز شهرستان برخوار بی  نتیجه ماند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: دامپزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار