با هوشیاری به موقع مأموران پلیس شهرستان اصفهان محموله موادغذایی قاچاق به ارزش يک ميليارد ریال توقیف و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي"، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار داشت: یکی از واحدهای گشت انتظامی این فرماندهی حين انجام مأموریت مشاهده کردند، راننده یک دستگاه خودروی سواری سمند در حال انتقال مخفیانه اقلامي به داخل يک دستگاه اتوبوس در مقابل یک گاراژ است.

وي با بیان اینکه مأموران بلافاصله وارد عمل شده و در بازرسی به عمل آمده از خودروی سواری سمند 12 حلب زيتون خارجی قاچاق را کشف کردند، عنوان داشت: در ادامه مأموران با دستور مقام قضائي وارد گاراژ شده و در بازرسی از اتوبوس مربوطه نیز محموله مواد غذايي قاچاق شامل آب میوه، آب گازدار، انواع نوشیدنی ها، بیسکوئیت، شکر رژیمی، دسر، روغن، چیپس، پودر کاکائو و پنیر را کشف کردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این زمینه 2 نفر دستگير و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در خاتمه تاکید کرد: تهیه و توزیع کالای قاچاق لطمات شديدي به اقتصاد کشور وارد مي کند و به همین دلیل وظیفه شهروندان است که برای مبارزه با این پدیده به صورت جدی عمل اقدام کرده و عاملان اصلی خرید و فروش کالای قاچاق را به پلیس معرفی کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.