سردار موفقی در یادواره شهدای دالخانی و ترور رامسر گفت: برخی‌ها به جای توجه به جایگاه شهدا، به مناقشه برای محل برگزاری کنسرت‌ها مشغول شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار محمدرضا موفقی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و از مبارزین علیه منافقین در گرامیداشت و یادواره شهدای دالخانی و ترور رامسر با بیان اینکه پس از ۳۶ سال گرامیداشت این شهدا ارزشمند است گفت:: همه شهدا سالاری دارند و شهید فرجی که انسانی فرهنگی و اعتقادی بود واقعا سالار شهدای دالخانی و خدا ایشان را برای شهادت انتخاب کرده بود.

وی افزود: یکسال قبل از واقعه دالخانی، ترور‌ها در سطح کشور شروع شده بود و منافقین بهترین‌های جامعه را به دلایل و طرق مختلف به شهادت میرساندند.

سردار موفقی با بیان خاطراتی از برخی شهدای شهرستان‌های رامسر و تنکابن با بیان اینکه افتخارش روستازاده همین منطقه است، گفت: جوان‌هایی که در نسل گذشته امنیت را ایجاد کردند بسیار زحمت کشیدند و پاسداران با اتکا به مردم عادی و بسیجیان به پیروزی رسیدند.

وی افزود: اهالی بومی منطقه رامسر و تنکابن از حافظان این منطقه هستند که در وسعت سرزمینی کوچک چندین شهید ترور تقدیم نظام کرد که این نشان از ارزش‌های مردم ماست.

وی گفت: تروریست‌ها در لانه ساخته شده کشور‌های غربی درحال توطئه برای کشور هستند و ما نباید اجازه دهیم عده‌ای در فضا‌های حقیقی و مجازی ارزش‌ها را ضد ارزش و ضد ارزش را به عنوان ارزش جلوه دهند.

این یادگار دفاع مقدس از افزایش شکاف بین نسلی انتقاد کرد و با بیان اینکه شرایط زمان جنگ باید برای جوانان تشریح شود، افزود: رویکرد جوانان تغییر کرده است و مباحث به جای توجه به جایگاه شهدا دالخانی به مناقشات محل برگزاری کنسرت در شهرستان تغییر کرده است که بحث می‌شود کنسرت در هتل یا در جای دیگر برگزار شود.

وی با بیان اینکه وجود فرمانداری بومی و پیگیر برای رامسر یک فرصت است و خیرین زیادی نیز در منطقه وجود دارند، گفت:: همه مسئولین باید تلاش کنند تا در کنار یادمان شهدای دالخانی، مجتمعی فرهنگی جهت گسترش ارزش‌ها احداث شود
وی گفت:: رامسری‌ها از ارزش‌ها غافل نیستند و وجود شهید مدافع حرم رامسر نشان از بصیرت بالای اهالی رامسر است.

سردار موفقی در بخش دیگر این سخنرانی با بیان اینکه همه مسئله کشور ورود و خروج از برجام نیست گفت:: پس از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی تحریم‌ها و قطع رابطه‌ها ایجاد شد و ما با تحریم‌ها بیگانه نیستیم.

وی افزود: ایران کشور ثروتمندی است و وقتی مسئولین کشور میگویند نگران نباشید حرفشان درست است، چون ما منابع غنی در کشور داریم که باید بهره برد.

سردار موفقی گفت: همه ما باید به آن‌هایی که فرمان کشور در دستشان است کمک کنیم تا وضیعت اقتصادی کشور که قالبش هدایت شده از کشور‌های غربی است، برطرف شود.

سرهنگ محمد محمدی فرمانده سپاه شهرستان رامسر نیز در ابتدای این مراسم با بیان اینکه جوانان نسل جدید که حتی انقلاب را ندیده اند گا‌ها از انقلابی‌ها جلوتر هستند گفتد: این مراسم با همت و تلاش جوانان انقلابی و اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای ترور برگزار شده است.

وی افزود: کسانی که سال‌ها پیش ناجوانمردانه جوانانمان را به شهادت رساندند امروز در مناطقی کوچک در خارج از کشور درحال برنامه ریزی توطئه گرانه هستند که با هوشیاری مردم یران این توطئه‌ها را خنثی خواهد شد

فرمانده سپاه رامسر با انتقاد از عدم احداث مجتمعی گردشگری فرهنگی در محل یادمان شهدای دالخانی گفت:: شهدا جانشان را دادند که یک وجب خاک این کشور به دست بیگانه نیفتد، اما حالا ساخت و ساز‌ها در دل جنگل فراوان شده است، ولی برای شهدای دالخانی کم کاری می‌شود.
انتهای پیام/آ

برگزاری یادواره شهدای دالخانی و ترور رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار