سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به توافقات کامل با سروش رفیعی دست یافتیم و مقرر شد این بازیکن در نیم فصل اول با نظر برانکو و خودش در یک تیم دیگر بازی کند.

گرشاسبی:  توافق کامل  با سروش رفیعی کردیم/ تاج باید با متخلفان اتفاقات اخیر برخورد کندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت سروش رفیعی اظهار کرد: به توافقات کامل با سروش رفیعی دست یافتیم و مقرر شد که رفیعی در نیم فصل اول لیگ هجدهم با نظر برانکو و خودش در یک تیم دیگر بازی کند و بعد از پایان محرومیت به پرسپولیس بازگردد. البته توافق مان با رفیعی این است که قرارداد یک سال و نیم با این بازیکن ببندیم و نیم فصل اول در اختیار خودش باشد که هر تیمی که خواست برود و از نیم فصل دوم به تیم ما بپیوندد. 

او ادامه داد: توافقات کلی با رفیعی شده است و قرار شد این بازیکن برای رسیدگی به کارهای شخصی اش به قطر برود و بعد از بازگشت توافقات با این بازیکن را نهایی می کنیم.

قصد داریم تا نیم فصل اول در خدمت امیری باشیم 

گرشاسبی درباره وضعیت وحید امیری گفت: منتظر هستیم وحید امیری به باشگاه بیاد تا صحبتی با این بازیکن داشته باشیم اما گوشی این بازیکن خاموش است و نتوانستیم با او ارتباط برقرار کنیم. همه تلاش خود را می کنیم که تا نیم فصل اول در خدمت امیری باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گوشی خاموش امیری ارتباطی به اختلاف برانکو و کی روش دارد، گفت: به جرات می گویم   امیری یک سر سوزن  این روحیات را ندارد و او یک فرد فهمیده، با اخلاق و حرفه ای است. 

او درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: متاسفانه به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم و به همین علت در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفتیم که طوری عمل کنیم تا باشگاه کمترین ضربه را بخورد. خوشبختانه مهدی شیری و مهدی شریفی را جذب کردیم و امید عالیشاه هم به تیم بازگشته و نوراللهی هم به آمادگی کامل رسیده است و با سروش رفیعی هم جلساتی داشتیم و به توافقاتی هم با این بازیکن دست یافتیم. 

کی روش نمی تواند درباره برانکو تصمیم بگیرد 

گرشاسبی درباره اظهارات کی روش که بیان کرده است که در ایران یا جای من است یا برانکو گفت: تاج رئیس فدراسیون فوتبال باید شرح وظایف را مشخص کند و کی روش نمی تواند بگوید برانکو نباید در ایران بماند و این وظیفه من است. به طور حتم جلسه ای در چند روز آینده برگزار می شود و این 2 مربی بزرگ اختلاف خود را حل می کنند. البته ما منتظریم فدراسیون فوتبال و تاج این مسائل را حل کند تا در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا با حاشیه مواجه نشویم. 

ترسیدیم برای استقبال تیم ملی به فرودگاه برویم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برانکو چقدر در به وجود آمدن این حاشیه ها نقش داشت، گفت: ما قصد داشتیم با دسته گل و پلاکارد برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه برویم اما با صحبتهای کی روش ترسیدیم به فرودگاه برویم که خدای نکرده اتفاقی نیافتد. با برانکو صحبت کردم و از او خواستم در حال حاضر پاسخی ندهد تا بزرگ ترهای فوتبال به این مسئله رسیدگی کنند. منتظر هستیم که تاج متخلفان را شناسایی و با آنها برخورد شدیدی کند. 

او درباره اینکه منظورش از متخلفان کیست، گفت: به هر حال همه عواملی که باعث شدند این اتفاق رخ بدهد باید پاسخگو باشند و آنها می توانستند صحبت های کی روش را کوتاه یا قطع کنند اما این کار را نکردند. در حال حاضر هواداران پرسپولیس از ما می خواهند تا با عوامل این اتفاق برخورد کنیم اما به این موضوع ورود نمی کنیم. 

بیشتر بخوانیم: 

سروش رفیعی در پرسپولیس

رفیعی در یک قدمی سرخپوشان

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
خیلی عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
کی روش خیلی بی ادب است.مگه برانکو چه کارش کرده.برانکو مربی فهمیده ای است.کی روش با این دعواها می خواد قیمت خودش رو بالا ببره.فدراسیونیها هم در خط او حرکت می کنند.او کارگری در ایران بیش نیست وما کارفرمای اوییم.ولی مثل اینکه برعکس شده.جای دیگه بود درجا اخراجش می کردند.فدراسیون خیلی ضعیفه.جای دادکان.عابدینی ودایی خالیه...
آخرین اخبار