دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: پنالتی‌های «رونالدو» را آنالیز کرده بودم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا بیرانوند  با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که در شهر خود و در خرم آباد هستم، اظهار داشت: به خاطر اینکه به مرحله بعد صعود نکردیم شرمنده مردم ایران شدیم.

وی گفت: بعد از بازی اول مردم انتظار داشتند که بتوانیم صعود کنیم، ولی متاسفانه نشد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به گرفتن پنالتی «رونالدو» گفت: به هر حال آن پنالتی هم شرایط خاص خود را داشت و تمام تمرکز خود را برای بازی‌ها گذاشته بودم، آنالیز‌هایی نسبت به پنالتی که داشتم منجر شد که بتوانم پنالتی را بگیرم.

بیرانوند تصریح کرد: به خاطر اینکه زود به ایران برگشتیم خوشحال نیستم، خیلی دوست داشتیم که بمانیم و بازی‌های جام جهانی را ادامه بدهیم، اما متاسفانه حیف شد و امیدواریم بتوانیم در جام جهانی بعدی به دور بعد صعود کنیم.

این دروازه‌بان ملی‌پوش در ادامه گفت: قبل از جام جهانی خیلی از من انتقاد می‌شد و تحت فشار بودم و با عملکرد خیلی خوب رونالدو در چمپیونز لیگ و شوخی‌ای که با او کردم خیلی‌ها من را مسخره کرده و طنز می‌ساختند که این موارد برایم انگیزه می‌شد و با دعای خیر پدر و مادرم، خانواده‌ام و دعای همشهری‌هایم و مردم کشورم خدا را شکر پنالتی کریس را گرفتم.

وی اضافه کرد: موقع پنالتی گفتم خدایا خیلی سختی کشیده‌ام و الان جلوی کسی هستم که برای ششمین توپ طلا تلاش می‌کند. قبل از جام جهانی تمام کارهای رونالدو به‌ویژه پنالتی‌هایش را آنالیز کرده بودم و واقعاً یک لحظه تمرکز کردم چون یکی از شانس‌های زندگی‌ام بود. اگر با پشت پا به وسط دروازه هم می‌زد گل می‌شد اما چشم‌هایم را بستم و به همان مکانی که تمرکز کردم رفتم.

بیرانوند افزود: ناخودآگاه با گرفتن پنالتی چشم‌هایم رفت و احساس کردم دنیا را بغل و جواب تمام سختی‌هایم را گرفته‌ام و فقط به مردم عزیز لرستان و خرم‌آباد فکر می‌کردم که هر جا بروند می‌توانند به این کار کوچک من و آقا وحید افتخار کنند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال با لایی امیری به مدافع اسپانیا هم شوخی کرد و افزود: فکر می‌کنم پیکه با این لایی از بارسا جدا شود! تبریک می‌گویم به وحید که واقعاً با دل و جان و تمام وجود جنگید.

وی گفت: از مسئولان می‌خواهم به ورزش لرستان توجه کنند، چون مطمئن هستم علی‌رضا و وحیدهای زیادی در لرستان وجود دارد که نیاز به حمایت دارند.

وی با اشاره به استقبال مردم از ملی پوشان فوتبال بیان داشت: از هواداران و مردم شهرم تشکر می‌کنم، امیدوارم بتوانیم سال‌های سال برای مردم افتخار کسب کنیم و دوباره این حس و حال آن‌ها را ببینیم.

انتهای پیام/ی

شرمنده مردم شدیم

برچسب ها: جام جهانی 2018 ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۱۵:۳۴ ۰۹ تير ۱۳۹۷
فدایی داری بیرانوند. آفرین بر غیرتت
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۳:۰۶ ۰۹ تير ۱۳۹۷
به نظر من تو جوان پاک و متقی هستی بنابراین توفیقات فراوانی در عرصه فوتبال در سطح بین الملل کسب خواهی کرد و تو را در جام جهانی آینده خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۰۹ تير ۱۳۹۷
چطورییییییییی بیرانوووووووننننننننننند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۹ تير ۱۳۹۷
میلیاردها تومان پول بیت المال دادند به بازیکنان اخرهم هیچ وپوچ
Germany
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سلام
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۸ تير ۱۳۹۷
چطوري بيرانوند؟؟؟چطوري كريست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
از یاد خداوند غافل مشو
France
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
عششششقی
عشششق
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۸:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
ای جووونم آنالیز
Iran (Islamic Republic of)
سمی
۱۹:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۷
یک جوری جونم گفتی انگار رونالدو بودی