به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مواد مخدر در فسا برگزار شد.

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در فساکریمی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه فسا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  ارتقای آگاهی از عوامل تاثیرگذار بر آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد و پیشگیری اولیه از اعتیاد برشمرد و افزود: اطلاع رسانی در مورد مصرف مواد و مضرات آن و آگاه‌سازی در زمینه انواع مواد و روش‌های پیشگیری از آن باید از الویت‌های خانواده‌ها و گروه‌های مردم نهاد انجام شود.

وی، هدف از برپایی این نمایشگاه فرهنگی را به نمایش گذاشتن آثار زیان بار استفاده از موادمخدر و عواقب جبران ناپذیر آن برشمرد و گفت: چرا که انجام اقدامات فرهنگی باعث تشویق جوانان به سمت دوری جستن از موادمخدر در اجتماع می‌شود.

کریمی ادامه داد: در این نمایشگاه دو غرفه با موضوع پیشگیری از اعتیاد و معرفی انواع مواد مخدر و مضرات آن و آموزش مهارت‌های زندگی لازم برای جلوگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به سمت مواد مخدر ببا همکاری نیروی انتطامی و اداره بهزیستی و هلال احمر در معرض دید عموم قرار داده شد.

در این نمایشگاه علاوه بر توزیع، پوستر، بروشور و شعار‌های پیشگیری در زمینه‌های معضلات و خطرات و عواقب مصرف مواد مخدر دراین شهر برنامه‌های فرهنگی از جمله جشنواره بادبادک‌ها نیز با حضور خانواده‌ها برگزار شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

نمایشگاه عکس و پوستر در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.