رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی هرمزگان از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب و تشویش اذهان عمومی خبر داد.

به گزارش خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرهنگ علی اصغر افتخاری رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: عامل انتشار مطالب کذب و تشویش اذهان عمومی در بندرعباس دستگیر شد.

وی افزود: با مراجعه یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر انتشار مطالب کذب و خلاف واقع در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: برابر اظهارات شاکی، فرد یا افرادی ناشناس در پیام رسان موبایلی تلگرام اقدام به انتشار مطالبی کذب درباره وی نموده بودند که انتشار این مطلب باعث تشویش اذهان عمومی شده بود.

سرهنگ علی اصغر افتخاری افزود:در بررسی اولیه مشخص شد متهم از یک هویت جعلی استفاده کرده است؛ در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم به هویت آقای «م. ز» شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی گفت: متهم ابتدای بازجویی هدف از این کار خود را رقابت شغلی با شاکی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا هرمزگان افزود: متاسفانه برخی از افراد فضای مجازی را محلی برای هتک حیثیت انتخاب نموده‌اند که پلیس فتا با این افراد برابر قانون برخورد خواهد نمود.

سرهنگ علی اصغر افتخاری گفت: شهروندان مراقب مطالبی که در فضای مجازی انتشار می دهند باشند چراکه برابر قانون با منتشر دهنده مطالب خلاف قانون و کذب برخورد خواهد شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مواجه با موراد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا و بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی ویا شماره تلفن ۰۷۶۲۱۸۲۱۹۶۱ اطلاع‌رسانی نمایند.

انتهای پیام/ر

دستگیری عامل انتشار مطالب کذب در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.