فرمانده دریابانی بوشهر گفت: ۶۷۵ کیلوگرم تریاک در منطقه هاله کنگان که قاچاقچیان آنرا برای انتقال مخفی کرده بودند توسط دریابانی استان کشف شد.

۶۷۵ کیلوگرم تریاک در هاله کنگان توسط دریابانی استان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ، ولی الله رضایی‌نژاد فرمانده دریابانی بوشهر  در کنگان با تاکید بر استمرار مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های دریابانی استان بوشهر رصد فعالیت قاچاقچیان در خشکی و خلیج فارس است که در این راستا تیم‌های تخصصی شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

وی از کشف مواد مخدر در کنگان خبرداد و بیان کرد: قاچاقچیان که برای انتقال مواد مخدر اقداماتی در مخفی کردن آن انجام داده بودند توسط دریابانی در کوه‌های هاله کنگان کشف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه در این عملیات ۶۷۵ کیلوگرم تریاک کشف شد افزود: ماموران پایگاه دریابانی کنگان موفق شدند با اجرای گشت و کمین‌های هدفمند این میزان تریاک را در اطراف هاله کنگان کشف کنند.

سرهنگ رضایی‌نژاد با بیان اینکه قاچاقچیان راهی برای انتقال این محموله به عمق سواحل خلیج فارس پیدا نکردند گفت: قاچاقچیان مجبور شدند محموله مواد مخدر یاد شده را در کوه‌های اطراف هاله کنگان مخفی کنند.

وی با اشاره به کشف ۱.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر بیان کرد: ماموران دریابانی استان بوشهر امسال تاکنون ۱.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف کردند که نیمی از آنها در آب‌های خلیج فارس کشف شده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با تاکید بر ناامن بودن فضای استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان خاطر نشان کرد: دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در دریا و خشکی فضا را برای فعالیت قاچاقچیان در استان بوشهر ناامن کرده است.

انتهای پیام/م

بیش از ۶۰۰ کیلوگرم تریاک در کنگان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.