مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: درآمد مالیاتی سه ماه نخست امسال در استان فارس تحقق ۹۰ درصدی داشته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ محسن کاویانی مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با اشاره به اینکه پیش‌بینی درآمد مالیاتی سه ماه نخست امسال استان ۲۶۰ میلیارد تومان بوده که ۹۰ درصد آن یعنی ۲۴۰ میلیارد تومان تحقق یافته است، بیان کرد: یپیش‌بینی درآمد مالیات‌های غیرمستقیم استان نیز در این سه ماه ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۱۲۲ میلیارد تومان یعنی ۶۵ درصد آن تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه مالیات‌های غیرمستقیم هر سه ماه یکبار باید تسویه شود و با توجه به شرایط اقتصادی متغیراست، تصریح کرد: در مجموع پیش‌بینی برای درآمد مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم ۴۷۵ میلیارد تومان بوده که ۳۶۲ میلیارد تومان از این میزان یعنی ۸۰ درصد محقق شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۷۵ هزار و ۲۰۷ اظهارنامه به ادارات امور‌مالیاتی ارائه شده، و اشخاص حقیقی برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود می‌توانند به تارنمای www.Tax.gov.ir مراجعه کنند، افزود: جرائمی که برای دیرکرد اظهارنامه‌ها در نظر گرفته شده غیرقابل بخشش است.

کاویانی در مورد فرار مالیاتی اضافه کرد: بیش از ۸۰ پرونده مشکوک به فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفته که ۳۸ میلیارد تومان نیز برگه مالیاتی برای این پرونده‌ها صادر شده و از این مبلغ ۲۵ میلیارد تومان وصول شده است.
انتهای پیام/ت

تحقق ۹۰ درصدی درآمد مالیاتی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار