طرح های نشاط اجتماعی در قالب طرح سالمسازی دریا در رودسر درحال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛,وارسته فرماندار رودسر در جشنواره ساحلی این شهرستان گفت : طرح های نشاط اجتماعی در ایام تابستان درردودسر درحال برگزاری است .
وی افزود: تقویت نشاط اجتماعی در قالب طرح سالمسازی دریا در حال اجرا و امیداست بتوانیم در دیگر ایام سال برنامه های فرهنگی هنری را برای هموطنان اجرا کنیم و نشاط که نیاز ضروری جامعه است را افزایش دهیم.
فرماندار رودسر از ایجاد امکانات مناسب ، تاسیسات خوب در ساحل این شهرستان خبر داد وگفت : در جلساتی که با سرمایه گذاران داشتیم ، فضا ها و امکانات مناسبی برای اجرای برنامه های شاد و متنوع در نظر گرفته شده است تا میهمانان و مسافران و گردشگران از برنامه ها و امکانات ویژه بهره مندشوند و از سفر خود لذت ببرند.
وارسته افزود: اجرای نمایش های آیینی سنتی، اجرای موسیقی پاپ ، استندآپ کمدی ،شعبده بازی ، موسیقی شاد و محلی از برنامه های هنری گروه صبا است و هرهفته روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ٢١ در محل طرح سالمسازی دریا برگزارمی شود.
وی تصریح کرد: علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به جنب بانک ملی (ویدئو کلوپ سپنتا ) یا در محل اجرای برنامه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام / ق

برگزاری طرح های نشاط اجتماعی در رودسر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.